eylulmin kahverengim valla benim kızım telefonumu elimde görünce de ağlıyor😂😂 çünkü eline alıp kemirmek istiyor. Sizinki en azından yiyeceğe ağlıyor. Eline pırasa, soğan kabuğu verebilirsiniz ya da meyve emzikleri var onlardan da alabilirsiniz. Hem yemiş olur hem de dişlerini kaşır.
kahverengim eylulmin aynen bende meyve emzigine armut elma koyuyorum hem emiyor hemde dişlerini kasıyor. Hepsi çıksada bi rahatlasa yavrucaklar☺️
Arveninannesiii kahverengim ilk emzirme yapıyorum kahvaltıyı sonra daha sonra uykuya geçişlerde emZiriyorum uyanıkkken pek almak istemiyo bi dak da bırakıyo o yüzden uyku geçişlerin de veriyorum yeterlı oluyor zaten 5 6 kere bu aydaki bebeklere interneten bakmıştım tabi her bebek farklı olabilir ama bizmki pek meme düşkünü olmadı hiçbir zaman
kahverengim Arveninannesiii sormayın bizimkide aynı uyanikken çok zorluyor beni emmek istemiyor bende uyutup emziriyorum mecbur zaten tek göğsümu emiyor
Miniklord kahverengim bizim ki 7 ay 6 günlük . Doktorumuz istediği sürece verebilirsin midesi genişlesin dedi . Ama Tek bir öğün 100-200 ml aralığında olacak çok geçme dedi. Ben şimdilik üç öğün şeklinde gidiyorum
bikerem kahverengim benim oglum 6 aylik. 4 ay bitince basladik ek gidaya. Gece 1 2 kere gunduz de 2 3 kere emer. Gunde 4 ogun yemek( kshvalti,meyveli yogurt,corba,muhallebi ) yer. Tabaklari olcu cizgili.ortalama 150 gram her ogunde yer