Sekerportacalilay bu düşük yüksek çıkan değerlerin bi sorun olması için on katı filan farklı olması gerekiyormuş oyüzden endişe etmeyin bizimde bazı değerlerde yüksek filan çıkmıştı netten baktım epey korktum sonra doktor kan değerleri gayet iyi dedi bende dedim bazı değerler yüksek niye dedim yakınlarda burnu akmış galiba dedi ağrı kesici filan verdin mi son zamanlarda dedi bende iki gün öncesinde filan vermiştim evet dedim tamam işte oyüzden o değerler öyle çıkıyo demişti oyüzden endişelenmeyin