Merhaba hanımlar bebeğim 2 aylık erken doğdu 35+5de bağırsakları gelişmediği icin sorun yaşıyorum kakasını yapamıyor ya lavman ya fitil kullanıyorum tabi mamada iciyor arada 1 çay kaşığı zeytinyağı da içiriyorum ama yok kakasını çıkaramıyor canı çok yanıyor napabilirim siz bebeklerinizde kabızlık sorununda neler yaptınız 6.ayda kayısı püresi veririm o zaman rahat yapar ama şu dönemler çok zorluyor poposuna pişik kremi bile fayda etmiyo artık çok üzülüyorum 🥺😥