Hanımlar hayırlı geceler. Eşim 32 yaşında. Günlük duşunu alır bakımını yapar. Ama bu sene düzenli bakımını yaptığı dusunu aldığı halde geceleri acayip şekilde kokuyor. 5 senelik evliyiz hiç böyle bir durum yoktu. Soracak kimsem de yok bu posttan başka internette pek bilgi edinemedim. Yani kısacası geceleri eşime sarılamıyorum kokudan. Bu bir hastalık belirtisi mi ? Yoksa artık yaş ilerledikçe mi oluyor ? Aranız da bilgisi olan var mı ?