Rota aşısını yaptırdığı halde çocuğunun rotavirus kaptığını söyleyenler olmuş. Asi kapmamasi icin değil benim bildiğim. Asi yaptırmazsan ağır geçer. Ama asi yapılan çocuk daha hafif geçiriyormuş. O yüzden yok asi korumuyor vs demeyin yaptırın en azindan ah keşke yaptırsaydım demeyin..