Semaylmz18 2907202067 dünden beri hiç bişey yemiyor su içse bile çıkarıyor keşke yaptırsaydım maddi imkanlar el vermedi ama bundan sonra ders olsun allah razı olsun
2907202067 Semaylmz18 bebekten bebeğe farklı oluyor demekki kendini kötü hissetme asi olanda yakalanıyormus bak böyle önemli aşıları devlet karşılamıyor ya veballeri boyunlarina üzülme sen inşallah tez vakitte düzelir
Mom980 Semaylmz18 Bak biz asılı olduğumuz halde geçirdik günde 10-12 bez ishaldi. Doktor hafif geçiriyorsunuz dedi. Siz aşı olmadığı halde bu şekilde geçiriyorsunuz Kendini suçlama aşı olmadı diye. Keşke imkanların el verseydi yaptırsaydın ama olmayınca da yapacak bir şey yok maalesef. Bol sıvı tüketmesini sağla. İlaçlarla Allah’ın izniyle 3 güne toparlar bizimki suda eriyen bi ilaç vardı onunla 3 gün daha iyiydi 🙏🏻 Çok geçmiş olsun
Melisa1919 Yelda35 dogru allah herkesin yardimcisi olsun. Hersey cok pahali. Ama yedigimiz ictigimizden arttirip bu ihtiyaci one almaliyiz. Allah hepimizin evladini korusun. Bu bebege de acil sifa versin ins 🙏
Semaylmz18 Mom980 bu kadar zor kaldığımı bilmiyorum resmen süzülüyor çocuk bilseydim ne yapar eder geneyaptırırdım
Mom980 Deletedmom5284 Haklısın. Maddi sıkıntılardan dolayı aşı olamadığını yazmış bende biz aşılı olduğumuz halde yakalandığımızı yazdım günde 10-12 bez ishaldi. Hafifi buysa ciddiyetini düşünemiyorum 😞
Deletedmom5284 Mom980 Rabbim korusun benim arkadaşımın kızı oldu aşısız bi şekilde, korkunç günlermiş hastanede geçmiş hep, o eşime söyledi mutlaka yaptırın biz çok çektik zordu diye.. Öyle yaptırdık bizde..
Semaylmz18 Yorgunanne07 devamlı yatmak istiyor hiç hali yok elimden hiçbişey gelmiyor eridi resmen çok zor zor durum maf olduk
Yorgunanne07 Semaylmz18 3 4 güne toparlar inşallah Hasdanedemi evdemisiniz bisi yat8rmisdi baygın yatiodu şu kaybı olmamasi için serum tedavisi aldi
Asilahmet Semaylmz18 bende çok korkuyordum 3 aylıkken bu uygulamada duydum o aşıyı ilk hemen aile hekimimizi aradım danıştım 4 aylıkken 1 doz 6 aylıkkende 1 doz vurulduk çok şükür sizede çok geçmiş olsun rabbim şifa versin şu 3 aylarda evladın tez zamanda sağlığına kavuşur İNŞALLAH 🙏🏻
Mom980 uzaydabiryolcu Bize Nerden bulaştığını hiç ama hiç bilmiyorum canım. Ama bütün bebekler geçirecek diye bir şey yok korkutma kendini 🙏🏻
Saraa Semaylmz18 Eşimin bir arkadaşının kızı bu virüse yakalandı doktor içme suyundan geçtiğini kaynatarak bile verme sakın siz bile içmeyin şu an demiş kadına. Bana fotoğraflarını atmıştı kızını ishalden poposu mahvolmuştu 10 gün kadar hastanede yatışı oldu çok kusma ishal ve yüksek ateş olmuştu baya zor geçti demişti ama şimdi gayet iyi toparladı eskisi gibi oldu. Sizin bebeğinizde hemen iyileşir inşallah Rabbim sağlık versin bebişlerimize zor gerçekten onlar hasta olmasın 😔
Semaylmz18 Mom980 allah razı olsun bizede suda eriyen tozdan verdi biberonun içine koymayı düşünüyorum olur mu o şekilde şeki