SAREyvz bu forumda birisi kesilen sütünü 1 su parmağı üzüm pekmezi, 1 su bardağı kaynayıp ılımış su, 1 yemek kaşığı eritilmiş tereyağ bunları bi kavanozda karıştırıp gidip geldikçe 4-5 kalık yiyip su içtiğini söylemişti. Benimde sütüm azdı işe yaradı diye düşünüyorum ama ben e bebekten aldığım malt içeceği de içiyordum. Bu tarifi bi dene istersen inşallah sende benim gibi fayda görürsün.