Prensesminik42 11ay önce sezaryen oldum karın çatlagım var hamilikte. Sürekli vücüt. Kasınıyordu kasıgıdım için yara izi kaldı bacaklarımda. Nasıl geçer. Sizce hem sezaryen dikisi hemde vücut yara izleri ve çatlak için öneriniz var mı veya sizler ne kullandınız
Kahvekokussu Prensesminik42 çatlaklar için çare yok malesef. Dikiş iziniz için contractubex veya dermatixi kremini kullanırsanız izi belirsiz hale getiriyor
Sulegorkem Prensesminik42 çatlaklar ve dikiş izi için doktorym vermişti contractubex adında bir merhem var çok işey yarıyor tamamen geçirmiyor ama baya görüntüyü süzeltiyor fiyatı palı ama hakkını veriyor