ames27 doğumun ertesi günü hala hastanedeyken hemşire geldi işitme testine götürün dedi koridorun sonunda dedi aldım götürdüm o gün yapıldı uyuyordu zaten şükür çok rahat oldu 10 dkda çıktık doğumhane katındaydı tabi bizimki eğitim araştırma hastanesiydi başka hastanelerde nasıl bilmiyorum