1 ay olucak taktıralı ama çok karnım. Agrıyo ilk kontrolde tam oturmamış 1 ay sonra gel dedi gidicem hemen ağır bisey felan kaldırdığım da sanki karnıma bıçak batıyor takıldığında da çok kötü olmustum şimdi regl 10 gün var ama lekeler geliyor normal mi