Fatmanuracatt Biraz daha beklemeniz de fayda var. En azından 5.5 aylık falan olsun. Ama doktor başlat diyorsa elbette bizleri değil doktorunu dinle o daha iyi bilir. 4. Ay atak dönemi geçici bir sürec ten tene temas ile ve duşta ılık su altında emzirmeyi dene memeyi sürekli teklif et emmedigi zamanlar da zorlama tekrar dönmesi Zor olur. Biraz sabır gösterip tekrar emmesini sağlayabilirsin