Yumuşatıcı zaten kullanamıyorum alerjik rinitten dolayı hemen kokudan burnu tıkanıyor. Çamaşır deterjanı konusunda şaşmış durumdayım. Kaç marka denedim vücudunda oluşan pullanma ve kaşıntı asla geçmiyor 🙁 Şöyle biz kullandık iyi geldi dediğiniz bir marka var mıdır ? Şu an duru granül aldım bir umut iyi gelir diye ama ondada gördüm ki değişen hiçbir şey olmadı 😏