49 günlük oğlumun aşırı kusmaları olduğu için daha önceden doktora götürmüştük, doktor gaviscon verdi ve işe yaramadı oğlum hiç rahatlamadı, kusmaları düzelmedi aksine arttı, doktor bana inek sütü alerjisinden bahsetti, süt ürünlerinden bi müddet uzak durmamı önerdi, ben de araştırdım internetten bütün belirtiler oğlumda var, aşırı kusma aşırı huzursuzluk mide ve bağırsak gazı, kırmızı göz çevresi, burun tıkanıklığı ve akıntısı ve en çok muzdarip olduğumuz köpüklü kaka ve pişik. Hepsi şu an oğlumda var. Kilo vermemek için deli gibi yiyoru, sütüm olsun diye uğraşırken şimdi listemden baya bi şey çıkarmam gerek gibi, nasıl beslendiniz? Nelerden uzak durdunuz neler yediniz?