Deniz09 [silindi] gaz vardır gazını çıkardımı karnına masaj yapın ve sıcak havlu koyun bizde o sorunları yaşadık ve bu şekilde normale döndü karnını sıcak tutmaya bakın
Alyabebek_2419 [silindi] bende hem meme hem aptamil mama kullanıyordum malesef bebeğimde hem gaz hemde kabızlık yaptı acilde lavman yaptılar yoksa bebeğim artık kıvranıyordu artık mama vermiyorum
[silindi] Deniz09 oyle yapıyorum sıcak havlu koyuyorum pekı mamasını yemeye calıstırdınızmı bizimkini kucagımda uyuyor maması kalıyor sık sıkmı beslesem dıyorum azar azar sekılde
[silindi] Alyabebek_2419 bizim cok sukur kabızlıgımız yok ama gaz sorunu var malesef ama mamadan memnunum degıstırmeyıde dusunmuyorum