Merhaba, bebeğim 5 aylık yüzünde bir kaç gündür bir şeyler çıktı. Bugün daha büyük oldu çıkan şeyler yayıldı. Doktorumuza sorduk egzama dedi zytrec damla verdi günde iki kez 7şer damla (kilo başına 1 damla şeklinde) ver dedi. Ama prospektüste 2 yaş üstü kullanım yazıyor. Kafam çok karışık. Bu gibi durumla karşılaşan var mı? Damlayı kullanan? Yan etkisi var mıdır düşüncesi yiyor beni. Lütfen yardım.