DorukArasMoms canım anlattıklarını bire bir yaşadım oğlum üç aylıkken, sürekli emmeyi teklif ettim asla peşini bırakmadım, uyurken nispeten daha iyi emerdi, uyurken emzirmeyi mutlaka dene. Mama su filan hiç bişey vermedim ben. İki hafta kadar direndim sonra kendiliğinden düzeldi. Bu üç aylık bebekler için bir süreç sanırım. Bu arada yeterince emip emmediğini karnının doyup doymadığını çişinden kakasından hep kontrol ettim