busrasariahmet evet bebeğiniz açmış mama ve doyma her bebekte farklıdır mama verdikten sonra emzirmeyin öncesinde emzirin eğer emziriyorsanız fazla mama verirseniz o zaten çıkaracaktır 1 ay dolduğunda 3 saatte 1 mama verin yeterli miktarda sindirimi kolay olsun probiyotik takviyesi de öneririm bağırsaklarını düzenleme açısından takviye iyi olur