Anneler 10 aylık bebeğim aşırı iştahsız ek gıda yemek istemiyor formül sütünü 4 ölçü içerken 2 ölçüye düştük bütün gün neler yapmıyorum ki yesin diye yüzüme tükürüyor zorladığımda yeniyor içmiyor su dahi içmiyor tüm günüm yedirmek için uğraşmakla geçiyor nasıl çözücem bu sorunu doktora götürdüm kilosu yerinde zayıflasada sorun olmaz dedi gelişim aşamasındaki bir bebek böyle giderse gerileyecek bi fikri olan varsa lütfen yardım olsun