Aselpoyrazali Arkadaşlar kızım 3 aylık doğuştan akciğerden kalbine giden damarda darlık vardı ayrıca kalp kapakçığı normalden kalın bugün kontrolü vardı ekoKardiyografi çektirdik damardaki darlık biraz daha daralmış ve ileride balonla açabiliriz dedi doktor ayrıca düzelmezse ilerde sağ kalp yetmezliği olabilir dedi sabahtan beri perişanım ağlamaktan başım çatlıyor bilgisi olan var mı iyi bişeyler duymak istiyorum ne olur akıl verin bana 😔😔😔
Esracim Aselpoyrazali canım çok geçmiş olsun. Çok şükür doktorlar var illaki çözüm bulunur inşallah. Siz gonlunuzu ferah tutun.