Korseyle sarsanız da göbek şuanlık olması çok normal bence.daha çok yeni .benim 7 ay oldu hafif karnım var .hemen dümdüz karnınızın geri gelmezi beklenmemeli bence … hamile kalmadan önce 1 yıl spor yaptım alt yapım da kaslarım var ancak spor yapmadan biliyorum ki eski karnım geri gelmicek .o yüzden sabret ve ilerleryen dönemde spor yaparsanız emimim istediğinizi elde edersiniz🌸