ilseng kimin gazla ilgili sorunu olsa ben hep nurse harveys i önermişimdir benim kızım ilk üç ayında onu kullandım tam üç şişe bitirdik ve gerçekten bizde işe yarıyordu damlasını almıştık bitkisel içerikli olduğu için de içim rahattı arkadaşımın önerisiyle almıştım hatta doktora da demiştim kullanabilirsin demişti diğer söylediğiniz markayı kulanmadıgım için bileğime yok ne yazık ki