Merhaba anneler 2,5 aylık olduk Sab simplex kullanıyorduk gaz sancılarımız İçin bi problem yoktu şişenin dibine geldikçe kullandıktan sonra ağzının kenarları kızarmaya başladı ve kullandıkça olmaya devam etti. Nurse harvey’s cok öneriliyor kullanan var mı ona mı geçsek diyoruz