Merhaba Arkadaşlar,
Eşim corona, bugün 7.günü evde bir odada izole. Bana ve bebeğime bulaşmadı çok şükür. Aklımda binbir soru işareti, endişe var. 10 gün bittikten sonra bir araya gelmelimiyiz? Süreci nasıl devam ettireceğim, bu durumu yaşayanlar bana tavsiyeniz nedir? Lütfen yazarmısınız?