TinkyWinky kimi bebek 2 ismi kaldıramaz derler, ölen yakınların isimleri konmaz derler, biz oğlumuza hem iki isim verdik, hem de birinci ismi eşimin rahmetli kuzeni, abisi gibi gördüğü insanın ismiydi ve 20 gün dayanabildi yavrum 😢😢 kızımıza hem tek isim verdik, ve isminin Arapçada yazılışı giibi, dimdik dursun hayata karşı diye düşünerek elif ismini verdik ve ölü doğan, plasentadan ayrılıp oksijensiz kalan, beyin hasarı olabilir dedikleri yavrum çok şükür ki hayata karşı gerçekten de dimdik ayakta durdu ve sapasağlam, sağ salim sağlıklı bir şekilde gözlerimizin önünde günden güne büyüyor 💕 ben inanıyorum bu yüzden 🥰