Bebeğim 5 aylık. 2 aylıktan beri çoklu besin alerjisi var. Kilo alımı geçen ay 400 gram olduğu için doktor aptamilin pregomin as adlı özel mamasını verdi. Ama bebeğim asla içmiyor tadı çok kötü. İçirme önerileri ve alerjik bebekleri olan annelerden tavsiye bekliyorum 🙏🏻