Vildan2334 benim oğlumda gazını çıkarmıyordu doktorumuz gerekirse 20 25 dakika uğraşmamizi gaz çıkarmadan asla yatirmamam gerektiğini söylemişti oğluma reflü tanısı kondu oda sizin bebeğiniz gibi kusuyor ve morariyordu birde size tavsiyem mutlaka sağlık ocağında takibe gidiyorsunuzdur gaz çıkarma konusunda ebeden yardım isteyin göstersin mesela biz biraz daha aşağıdan vurmaliymisiz sırtına bunu anlamam 4 ayımı aldı biliyoruz sandık ama bilmiyormuşuz geçmiş olsun