Hayırlı geceler annişkolar , bi arkadaşım tüp bebek tedavisine başlamak için yola çıktı 5 senelik evli ve pcos olduğu için doktor adet düzensizliği için duphaston vermiş ve arkadaş ilaç bitmeden adet olmuş sizce ilacı bitirmeli mi bırakmalı öı devlet hastanesi olduğu için ulaşabileceği kimse tok maalesef aranızda bu durumu yaşayan biri bilgi verir belki