Hndd
Gece rutinimiz uzun zamandır aynı, karnını doyurup uyuyor, sadece geceleri uyandığında loş bir odada emzirmeye dikkat ediyorum, mecbur olmadıkça konuşmuyorum ve mecbur olmadıa altını değiştirmiyorum, uykusunu bölmemek adına. Sabah 7.30’da gece uykularını sonlandırmış oluyoruz, çok mızmız değilse uyutmuyorum 7.30 itibaryle ve gündüz rutinind dönüyoruz. Bu dönem bebeğin maksimum 1,5 saat uyanık kalması gerektiği belirtliyor. Uykularının da minimum 45 dk olması gerektiği söyleniyor. Sabah 7.30 itibariyle her 1,5 saatte bir odasına gidiyoruz piş pişleyerek uyutmaya başlıyorum. Uyuyunca yatağına. Uyanırsa tekrar piş piş ve tekrar yatağa. 45 dk dolana kadar uyansa dahi piş piş yatak döngüsü devam ediyor.