2yaşında kızım 10gün oldu memeden kesdim kademeli olarak artık kendi başına uyuyabiliyor ama az uyuyo öğlede hiç uyumuyor artık akşamda çok geç uykuya geçiyor düzelir mi bu durum alışır mı acaba yoksa hep böyle mi gidecek aşırı yoruldum hiç kendime vaktim kalmıyor