1ikizannesi Mama kullanıyoruz sma optipro alıyorduk eşim sma confort almış bu seferkine. Arasındaki farkı bilen var mı ? Hangisi daha iyi ?
Tortilla 1ikizannesi coöfort kabız ve gaz sorunu olan bebekler ıcın sındırımı daha kolay. Boyle bı sorun yoksa optipro kullanmanız daha iyi olur. Icerık aynı comfortta lif daha cok sadece bırde fiyatı daha yuksek
Nur_38 1ikizannesi sma comfort gri kapaklı olan hiç anne sütü alamayan bebekler içinmiş, sarı kapaklı olan optipro ise meme+mama giden bebekler içinmiş. Bugün araştırırken gördüm umarım yardımcı olabilmişimdir😇