Esila01 Hakcjrks öncelikle çok geçmiş olsun yumurta nın beyazını kullanın hem iz kalmaz hem yangınını alır ben sürekli kullanırım defalarca test edip onayladım
Esila01 Elasuheda yumurtanın beyazını direk çiğ olarak sürüldüğü zaman da iz kalmıyor ve o an ki yangını alıyor
Senemmm11 Hakcjrks benimkide geçen hafta elektrikli sobaya dokundu avuç içi yandı. Ertesi güne su topladı bisey yapmadım. Suyu patlayınca emekliyor zaten silverdin surup sargı bezi sardım. Bugun baktım bisey kalmamış geçmiş
Mry91 Hakcjrks 2 hafta önce oglumun eline kaynar cay döküldü suya tutup hastaneye gittik mavi hametanla anestol pomad sürdüler 4-5 gun ve sardilar hep 1 haftadir hametan ve kantoron yagi bal mumu hava civa otu karisimi sürüyorum ama hala belli insallah gecer
ilkgozagrimmmm Hakcjrks Çok geçmiş olsun canım kantaron yağı işe yarar. Biz pişikte kullanıyoruz. Kendimde yandığımda sürüyorum hemen söndürüyor
MasalsMommy Hakcjrks Kantaron yağı sürebilirsin canım hem yarasına iyi gelir hem de izi kalmaz kantaron yağıyla diye biliyorum. Çok geçmiş olsun Ya, benim evim de sobalı ve kızım yürüyüp emeklemeye başladığında ne yapacağım hiç bilmiyorum🥺
Hakcjrks MasalsMommy çık dikkat edin bizim bi anlığımıza geldi arkamı dönmemle elini dokundu sobaya 😢
Guzelgozlum Hakcjrks kesinlikle yumurta akı sürün agrısını anında kesiyo ve iz bırakmıyor doktor tavsiyesi benimde 6 aylık oğlum tavaya parmaklarını vurmuştu ☺️
Gamzeser Hakcjrks fito kremde iyi geliyor Bn 6 aylıkken ayağıma kaynar su dökülmüş izi bile yok simdi ayağımda da sıkıntı yok cok sükür zamanla geçer insaallah Allahını izniyle
Senemmm11 Hakcjrks şurup değil canım. Silverdin yanık kremi var ondan sürdüm şu toplamıştı o patlayınca. Eczaneden de sargı bezi aldım. Kremi sürüp sargı bezi ile sardım orayı
Browni_61 Sedaahmet önemli deil cnm bnde cok kez yanls yaziyorm gecn gün bi posta yazicagim seyi başka bi posta yazmışım Alakasz postlrdi ikisi birbirinden😂
Kubranurrr Hakcjrks Allah şifa versin canım benim benim kızımın da yandı parmağı sobada fuccicort ve fito krem önerdi doktor uyuduğunda sür iyi gelecektir biizniAllah