Patis Kizlar 6 ayligiz emzigi gun icinde istemiyor ama onunla uyumaya alisti. Gece düşüncede uyanir oldu verince geri uyuyor ama onun uykusu bölünüyor? Biraktirmali miyim siz nasil biraktirdiniz
Merlinlin Patis bizimki de emzikle uyuyor hem gece hem gündüz ama dalınca atıyor ağzından hem de tükürür gibi atıyor. Bazen de düşüyor hop alıyorum hemen kenara rahatsız etmesin yanağını falan diye. Ama nasıl kesilir bilmiyorum ben de beklemede kalayım 💐
Lina1205 Patis Gun içinde istemiyorsa kendine kendine bırakır biz de öle oldu 11 ayligiz 7 ayda bıraktı kendi kendine
Melekanne1592 Patis şuan 9 aylık sadece geceleri uykuya geçerken emerdi sonra kendisi onu da bıraktı belki sizinde kendi bırakır🌸
MandaLinaa Patis evet emziği bırakmadan önceki gece 30 kere uyandım. Saymıştım. İlk bir kaç gece zor oldu açıkçası ama sonra alıştı şimdi gece 1 kez uyanıyor o da acıktığı için