kelebegims İyi akşamlar hanımlar🌸 10 gün önce sezaryenle doğum yaptım. Kanamam üç gündür yok. Dikiş yerim değil ama karnım acıyor dokununca hareket edince bu durum normal mi? Böyle bişey yaşayan var mı?
azem1234 kelebegims benimde ilkden gelmedi kontrole gittim doktor karnıma bastırdı öle geldi agrıj olur tabiki bir müddet sonda geçiyor üşütme dikkat et kendine sıkı giyin
Findikfistik kelebegims Yataktan kalkarken de çok feci acıyor mu içten içten. Şahsen ben sabahları kalkarken baya zorlanıyordum . Bu arada kanama ara ara kesildi gibi oldu sonra 40 güne kadar devam etti .
Mom070 kelebegims Sanmıyorum kanama süresi herkeste aynı olmuyor. Dış dikiş çabuk iyileşse de iç dikişlerin iyileşmesi uzun zaman alıyor.
azem1234 kelebegims yok canm 1 hafta sonra gel diyorlar yaraya bakmak için sen git yanlışın vardır senin
Omus35 kelebegims kanama sezeryanla birlikte başlaması lazım normalde ama anlamadım Dr yazıp sorsana canım
zeytinbacilar kelebegims Normal canım daha çok yenisiniz bıçak altına yattın kolaymı sadece dikiş yeri acımaz zaten komple karnın acır yatıp kalkarken özellikle ben yastıkları yükseltirdim sırtıma koyardım tam yatma pozisyonu olmasın diye o şekilde rahat kalkardım 1ay sürmüştü neredeyse sonra düzeldi
kelebegims azem1234 dikişlerim alındı bi sıkıntı yok dedi doktor salı günü. O günden sonra kanama olmayınca korktum ben de 😟
Tortilla kelebegims evet benımde karnım acıyordu dıkıs yerm degılde. 15 gun felan acımıstı karnımın ıcı. Kanamada bazen gelmıyor sonra bırden gelıyor
neslihan-87 kelebegims Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşaallah☺Evet karnınızın acıması çok normal 6 buçuk ay oldu hala hafif bastırınca acıyor
Endoplazmikbirkulum kelebegims başlığı okuduktan sonra bu ne saçma bir sorudur dedim, neyseki soru başkaymış😂😂😂😂 benim bir sene oldu hala elleyince tuhaf bir his var