Didem34 araştırın googlede mühendisinoğlu ve kendiniz de içeriği okursanız hep şeker, ve ben o kadar şekerli ki içemedim. İçeceklerime şeker kullanmadığım için içtiğimde çok midem bulandı insana gereksiz yere kilo aldırır Google de çok güzel araştırmalar var humana hakkında içeriği hakkında onlara bakın be ben bıraktım aktardan alıp içmek daha mantıklı