Hanımlar ağlayarak sizden yardım fikir bilgi istiyorum oğlum 1.5 yaşında kilo boy şükür iyi sağlıklı çok ek gıda almıyor sütüm yetiyordu 1.5 yaş aşısı oldu üzerine birde diş grip gibi gerekli ilaçları kullanıyoruz şuan ama 3 gündür hiç emmiyor memeye yatirinca ögürüyor kafasını sallayip memeyi kapatıyor sütten mi kesiliyor mastit oldum sürekli sagiyorum kaşıkla biberonla bardakla hiç bir şekilde istemiyor dişten mi yoksa kesildimi nolur bana fikir verip içimi rahatlatin kendmi buna hazır hissetmiyorum kahroldum 3 günde aniden oldu tekrar emermi başına gelen varmı 😥😥