Merhabalar pazartesi günü safra kesesi ameliyatı oldum ilk gun biraz agrim oldu ertesi gunu taburcu oldum eve geldikten sonra yatamadim bebegim 4 aylik annem bakiyodu kaynanamla birikte bizde baktilar bebegime ve esimin teyzesinin kizida bizdeymis ve annesi ertesi günü korona oldugunu ogrendi o gün yine esimin kuzeni bizdeydi cocuklariyla birlikte o kadar sinirlerim bozuldu ki zaten karnim cok ağrıyodu sen niye annenle karantinada degilsin diye sorduğumda ben kalamam 10 gun evde zaten cok bunalıyorum dedi bende bisey yok dedi saçını başını yolsam doymam o kadar sinirlerimi bozdu ki o gunun aksami bende halsizlik üşüme başladı bugun 2. Gunu yine cok halsizim arada çok üşüyorum yada sicak basiyo acilden geldim simdi serum taktılar daha arada cok uzun olmasin diye anlatmadigim detaylar var sizce koronami oldum yoksa ameliyatin etkisimi hic dinlenemedim yatamadim cunku evimi bile süpürdüm hafiften ortaligi toparladim dinlenemedigim icinmi toparlanamiyorum acaba bu ameliyati olanlar yardimci olursanız çok sevinirim 😞😞