Arhim Arkadaşlar ela uyku tulumu kullanan var mı. Adana da yasıyorum burası cok sıcak olmaya basladı normal tulum da yatıramıyorum artık bebegımı. Ustunu de asla orttrmez. Napacam aklım karısı bu tulumu cok ovuyorlar