Sedefcelebi Arkadaşlarımm biogaia ve sab simplex damla kullanıyoruz ama öğrendim ki yanlış kullanıyoruz sanırım sizler bu 2 damlayı nasıl kullanıyorsunuz peş peşe mi veriyorsunuz ve kaç damla?
Ozdmrkbraa Sedefcelebi biogaia günde bir defa 5 damla sam sımplex i doktorunuz bize ünde 4 defa 15 er damla verdi bebeğimin sancısı çok fazla olduğu için ama biogaia prospektüsünde de kullanım şekli öyle yazıyor
Hsrtgndz Sedefcelebi sab simplex i sabah 5oglen5aksam 5 damla olarak kullanıyorum Biogia yi da öğlen den sonra 5damla veriyordum
Bircezara Sedefcelebi gündüz beş damla biogai akşam beş damla sap simplix veriyorum doktorum öyle demişti iki aydır rahatladı gazı
Sedefcelebi Ozdmrkbraa canım bizde biogaia ’yı gunde 1 defa 6 damla kullanıyoruz sab simplex bugün aldık ikisini bir mi verim nasil verim bilmiyorum eczaciya sordum ikisi ağır gelir dedi bi gun birini bi gun birini ver dedi napcami şaşırdım
Ozdmrkbraa Sedefcelebi ikisi birden zorlar muhtemelen dediği gibi gaz damlaları üç beş günde hemen etkisini göstermiyor gün aşırı verebilirsin Şam sımplexi bizde çok sıkıntı olduğu için öyle verdi doktorumuz hem kolik bebeğim hemde kakasını yapmadığı için çok rahatlattı kaka yapmadı ama gaz çıkarmasında hiç sıkıntı olmadı çok şükür
Neslierva Neva Ben sam simplex’i günde 3 sefer sekizer damla şeklinde emmeden bi 10 dk önce veriyordum biogya yida günde bir sefer 5 damla olark veriyordum
DoruKalpp Neslierva Neslierva yani aç mı veriyorsunuz ben emzirdikten sonra veriyordum acaba yanlış mj bir de d vitamini aç mı tok mu rica acaba ben onu da tok veriyorum 🤔🤔
Neslierva DoruKalpp canım ben açken veriyordum emzirmeden önce emerkende rahatlıkla gazinida çıkarıyordu kakasinıda yapıyordu.
Neslierva Sedefcelebi Bize doktorumuz öyle söyledi hatta az gelirse artırabilirsiniz dedi .Bizde öyle kullandık
Tilged Bioagia 1 sefer 5 damla Sab simplex 3 defa 15er damla olarak önerdi doktorumuz . Ben sab simplexi bazen 1 defa bazen 2 defa 15er damla veriyorum . Gaz sancisi cok oldugunda 3 kez veriyorum