Direkt konuya giriyorum. Normalde adetim yavaş başlayıp 6 gün sürerdi. 2 gün yoğun gelir sonra azalırdı. Son 2 3 aydır haldır haldır aniden başlıyo 3gün haldır haldır geliyo birden durup kahverengi lekelenme şeklinde devam ediyo. Ve bitince kötü kokulu akıntı oluyo. Pandemiden dolayı hastaneyi erteliyorum sürekli. Neden böyle olur bilen var mı mantar ya da enfeksiyon falan mı acaba