1 yaşında bebeğim var göğsümü ısırdı görünürde bir şey yok ama göğsümün üç kısmında küçük bir yer sadece emerken acıyor baktım küçük bir et parçası kopmuş galiba dişiyle yaptı büyük ihtimalle ne yapsam geçer 2 gün oldu emzirmekten korkuyorum ama emzirmezsem de mastit olur diye korkuyorum mecbur emziriyorum ama ne çektiğimi bir ben bir allah biliyor kantoron yağı sürüyorum daha çabuk iyileştirici bir şey bilen lütfen söylesin