BrcnBlgn Iyi aksamlar anneler… Bebegime pandemide cok begenip aldim fakat pembe olani sadece evde denedi byrre cikmadigimizdan hic giyemedi yavrum kuculdu…dier yumos olani ise sayili giyebildi 2sini bir 90 tlden vericem ihtiyaci olanin ihtiyaci gorulsun…
VERA19 BrcnBlgn Merhaba.Fotoğraflar hatalı yüklenmiş. Herhangi bir fotoğraf yükleme sitesinden yükleme yapıp, sonu jpg, jpeg, png ile biten linki paylaşmanız yeterli. Görsel ile anlatım linktedir. 👇 https://forum.mutlubebekleriz.com/d/176961-foto-raf-y-kleme