Balbebegim2021 Tecrübeli anneler yazabilir mi? Bebegim 3 aylık oldu sadece kolları kundaklı olucak şekilde tulumları ile uyutuyorum. Giydirmediğimde sürekli elleri yüzüne gidiyor ve uyanıyor. Nasıl bir yol izlediniz bıraktırırken?
squirtle Balbebegim2021 ben yapmadm ama sanırım ilk önce tek kolunu kundaktan çıkarıp eline uyku arkadaşı veriyomuşsn