SAREyvz Esrayamanoglu valla bende şok oldum erken olunabiliyormuş ama bir sonraki ay belli olur tabi 😂
Findikfistik Esrayamanoglu doğumdan 55 gün sonra adet oldum ama göbek gider diyorlardı adet olunca hiç gitmedi Yani 🙄 yeri gelmişken bişey sorayım size kum torbası koydular mı hastanede
Findikfistik Esrayamanoglu Ne bileyim galiba kanama için koyuyorlardı , Happymomda çoğu anne göbeğin gitmesinde etkili diyordu o yüzden sordum ☹️
Esrayamanoglu Findikfistik Canım göbekle ilgisi olduğunu düşünmüyorum rahimdeki kirli kanın çıkması içindir benim karnıma bastırmışlardı