Merhaba kızlar 1 aylık oğlum var son zamanlarda çok gaz sorunumuz var Biogaia ve Nurse Harvey’s aldım kullanıyorum 3 gündür falan ama çok bi etkisini göremedim rezeneyi hem kendin iç hemde bebeğe 1-2 çay kaşığı ver dediler içip faydasını gören var mı ne yapmalıyım