Kızlar merhaba benim bir sorum olacaktı.
Eşime tebliğat kağıdı geldi içeri ise 900 TL maske yemesiymiş. Ama eşimi ne bir polis çevirdi nede uyarıldı hiçbir şey olmadan adresimize geldi bu ve asla maskesiz çıkmaz dışarı ya sadece araçta çenesine indiyor bu durumu yaşayan var mı acaba itiraz eden oldu mu etsek sonucu ne olur bilen var mı acaba