Gzmskr KubosM minlerden memnun musunuz Bnde aldım kullanmaya korkuyorum benim kızımın poposu çok hassas beze bakınca çok naylon gibi geldi içinde tanecikli birşeyler var
KubosM Gzmskr Canım benim oğlumun vücududa çok hassas birşey değse anında kızarıyor doğduğundan beri minies kullanıyorum pişik falan olmadı çok şükür
Aydan35-yagiz Gzmskr bende minies kullanıyorum 4.ayindan beri her bez her çocukta degisiyo tabiki ama biz memnunuz canım denemekte fayda var.bende Prima premium care kullanıyordum tereddüt ettim ilk gördüğümde ama hicbi sorun yaşamadık
Yarim_Kilo_Kiyma Gzmskr 5 ay 10 günlüğüz ve 9500 kiloyu sleepy olarak 3 kullanıyorum normalde evde yedek 4 vardı bugün onu kullandım.
esradgzl Yarim_Kilo_Kiyma 9500 ve 3 numara mı 🙄 valla bizim ki 8 kilo 4 kullanıyrz ki elimdekiler bitsin o zamanda 9 a ksdsr 5 e çokta geçmiş olurum siz nasıl 3 kullanıyorsunz o kiloya şaşırdım açıkçası
PudraKokusu Yarim_Kilo_Kiyma cirtli bezdenmi farki? Valla bende hep kaka sızdırdığı icin ona gectim daha az sizdiriyor bide giydirmesi kolay sıktımi darmi taktim derdi yok bana pratik geliyor
ZynpHafsa3435 Alparslan_123 kaç aylık ve kiloda bebişinz? Bende fark ettim 3 4 gündür sıkıo sanki lastik yerleri iz yapıyor kızarıyor Buda sanki benim canımı yakıyor 2 ay 26 günlüğüz Sleepy Natural 3 numara kullanıyoruZ 4 9 yazıyor kilo aralığı kızım 6.300 şaşırdım bende şimdi :/
Yarim_Kilo_Kiyma PudraKokusu Evet cırt cırtlıdan. Geçen eşim civilden almış ama kasiyer kız çok iade var bunlarda demiş oda vazgeçmiş almaktan 🙄
Gzmskr KubosM hadi ya ben hepsini kullandım hiç biri iyi gelmedi sleepy iyi geldi miniesi çok duydum aldım ama korkuyorum takmaya