Arkadaşlar bebegim kucagimda gezerek ve sallaranak uyuyo, artik aci cekmeye basladim sirtim belim tutmuyor ellerim uyusuyor, nasil yatagina alistirabilirim? Ayakta sallamaya bile alistiramadim kucak dışında cok ağlıyor, memeye alistiramadim doyunca kalkiyor. Sadece kucakta gezecek. 7,5 aylik. Ne olur fikir verin dermanim kalmadi:(