canzuu Arkadaşlar bebegim 7,5 aylik adiyla seslendigimde bazen bakiyor bazen bakmiyor, hala tam olarak adini ogrenebilmis degil.ne zaman seslendigimde tam olarak bakacak duruma gelecek?
birboncukannesiiii canzuu benim kızda babası seslendiğnde bakıyo ama ben seslendiğim de oralı olmuyo 😅
canzuu Mom078 ay deli etti beni bi bakiyo bi bakmiyo neyi bilip bilmediginden hic emin olamiyorum:D insallah canim, insan korkuyo internette hep kotu kotu seyler yaziyo
Mom078 canzuu Hiç bakma onlara 9.10. Aylar en net anladığın anlar taklit yönleri gelişiyor kızımı arada eşşek seni diye severdim şimdi esşik diyor düşün 😂
canzuu Keskeuyusamm 11 ay 10 gunluk canim suan bakiyor genelde, ama tabi isine gelmezse orali olmuyo 😄