7 aylık bebeğim babasından bana gelmek istemiyor bazen . Aşırı düşkün eve gelince çıldırıyor onun kucagına gitmek için . Yemek veya uykusu gelincede benden gözünü ayırlıyor bebeğim bizi kodladı mı acaba ? Baba oyun anne ihtiyac olarak sizdede durumlar böyle mi ? Bazen bu duruma içerliyorum bana gelmek istemeyince . Yanlış yaptığım bişeyler mi var acabba ?