Merhaba bayanlar; oğlum 2 aylıkken sünnet yaptırdık. 1 ay sonra gittiğimizde doktorumuz geriye doğru elle sıyırıp krem sürmemi söyledi yaptım tekrar on gün sonra gittim ve yine sıyırıp sürmeye devam et dedi. Akşamında sürerken bezine geçecek kadar hafif bi kanama oldu iç deride. Başına gelen var mı acaba? Doktoru arıyorum olur diyor ama bu sıyırma olayı nedir anlamadım sürekli mi devam edecek?